30 Mart 2013 Cumartesi

Kitaplar 4 (istek üzerine)

Merhaba, iyi akşamlar 

Kitapların çoğunu halletim, istek gelince eldeki kalanları da çekiyorum ve paylaşıyorum

Yorum ve istekleriniz için çok teşekkürler 


Cengiz Aytmatov'un kitabı da yeni sahibine kavuştu :)












İnternetten dolayı çok yavaş yüklüyor şu anda
ben yine güncellerim 


*** Ayrıca Cumhuriyet gazetesinin kitap serisinden kitaplar da mevcuttur: 

(Kurtuluş savaşı, Atatürk, Milli Mücadele, Milliyetçilik, İslamcılık konusunda). ***  

4 yorum:

  1. istediğim 4-5 kitap var, iletişime geçelim...
    yasasinhayat72@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Aslında imkanınız varsa kitapları satmak ya da sahaflara vermek yerine şu kitap isteğinde bulunan okullara gönderseydiniz keşke. Belki de aklınıza gelmiştir ama gelmediyse de naçizane tavsiyede bulunmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyireltia, çok güzel bir noktaya değindin canım, güzel fikir
      araştırdım baktım, bir sürü okul varmış kitap isteyen
      dünyadan haberim yokmuş...

      Sil