24 Mart 2013 Pazar

Kitaplar 2


Merhaba, sevgili arkadaşlar, 
beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum hepinize! 

Kocaman kütüphanem var ama yarısından fazlası sıkıcı bilimsel kitaplardan ibaretmiş! :)

Sordum soruşturdum, kütüphanemize de bağış yapabiliyormuşum, sanırım en hayırlısı bu olur. 

Kitapların çoğu da Rusça ve İngilizce falan, onları da çıkarınca geriye çok fazla kitap kalmıyormuş, Allahtan :) 

Birkaç grupta paylaşmayı doğru buldum: 

2. Normal fiyatı 15 tl ve üzeri olan kitaplar, 5 tl satıyorum, pazarlık da vardır tabi :) 

Okunası kitaplardan biri sıcak yuvaya kavuştu :)









Luan Beyin Balkanlar'ı anlatan kitabı da yeni sahibini buldu :)


*** Kitapların bazıları yenidir, her evde bulunması gerekenlerden kütüphanemde de bulunsun sonra okurum diye aldıklarımdır aslında, bir yerleşeyim, yeniden toplamaya başlayacağım kitapları içeriyor bu liste. 

*** Ayrıntılı bilgi isteklerini yorumlarda belirtin lütfen *** 

*** Pazarlık payı vardır *** 

ve liste devam edecektir 

sevgilerle 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder