24 Mart 2013 Pazar

Çantalar

1. Siyah ve altın renkte kadife, Louis Vuitton logosu olan çanta.


Çanta 2002 yılında satın alınmıştı! 
Deri değildir, ana kumaşı da kadifeye benziyor, metalik aksesuarları yaldızlıdır.
10 yılı aşkın süredir kullandığım çanta iyi ellere gitsin istiyorum, stoklayıp bir köşeye atmak değil de her gün kullanmak üzere alınsın istiyorum. 
Çantanın ebatları, en uzun kısmı 28-30 cm, yüksekliği 20 cm, genişliği 9 cm. 
Arkadan görünüşü: 


10 yılda kolları biraz yıpranmış doğal olarak, görüntüsü: 

Aksesuarların yaldızları da gitmiş bazı yerlerde ama çok belirgin değildir. 

Çantamı çok severek kullandım, birlikte lisans, yüksek lisans ve doktorayı başarmıştık :)
Şimdi galiba büyüdüm ve kokoşluktan çıktım :) 
Fiyatı şu olsun diyemiyorum, gerçekten seven birine satacağım, fiyatını da o söylesin, tabi pazarlık da olacak :) 
Çanta çok iyi durumdadır, dikkatli kullandım. 



2. Tod's yazısı olan deri siyah çanta. 


Bu çantamın da orijinal olduğunu sanmıyorum, çünkü hediye gelmişti, ama deri olduğu kesindir :)
Süet ve timsah? deri görünümlü, önündeki metal aksesuarda Tod's yazısı vardır. 

Metal aksesuarında birkaç ufak çizik vardır, ama o metal parça içeride durduğu için hiç fark edilmiyor. 
Çanta yepyenidir, bir kere akşam yemeğinde eşlik etti o kadar. 
İçi şu şekildedir: 

Ana fermuar yoktur. 
Alttaki kısmının uzunluğu 32 cm, üsttekisi 27 cm, yüksekliği 15 cm, genişliği 5-6 cm, kolunun uzunluğu 60 cm. 
Fiyatını da bilmiyorum açıkçası, çanta kaliteli ve güzel duruyor; yepyeni ve hakiki deri olduğuna bakılarak 50 tl fiyat biçelim. 
Pazarlık payı da vardır ama yapmayın bence :) 



3. Nike - Recycled Tote, geri dönüşümlü kumaş sportif çanta 


Denize, alışverişe, spora ve havuza kullandığım çantadır kendisi.  
Ebatları 40 x 35 x 10 cm. Su geçirmeyen kumaştan dikilmiş.
Önünde ayakkabı ve ıslak giysi bölümü vardır. 
İçinin hali bu, gerçi alacak olursanız yıkayıp kargolayacağım tabi ki :)


Fiyatını da 10 lira diyelim. 


4. İpekyol siyah rugan deri evrak çantası, timsah? derisi görünümünde. 


Çok şık bir evrak çantasıdır. 
İç kısmında takılıp çıkartılan kumaştan bir çanta daha var. 

İç çantayı çıkarıp çektim, içi dışı hakiki deridir. Çanta şeklini koruyabilen sert bir yapıdadır. 
İç çantasının görseli: 


Çantayı 2 kere kullandım, bir daha nasip olmadı. 
İkisi ayrı ayrı kullanılabiliyor sanırım, iç çanta gayet güzel clutch görevini görür. 
Fiyatı, yanlış hatırlamıyorsam 160 tl civarındaydı (nedense fiyatları hep fiks :)
Bende 70 tl 



**** Kargo alıcıya aittir. 
Bilgi için inturkey35@gmail.com'a yazınız. 

veya yorumlarda belirtiniz. 

** liste devam edecek*** 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder