29 Mart 2013 Cuma

Kitaplar 3 ve SON

Merhaba, eşyaları toplama işine devam. 

Kitaplar konusunda hiçbir yorum veya istek gelmedi maalesef.

Anladığım kadarıyla Türk milleti pek kitap okumaz, okusa da çiklit veya "Açlık Oyunları" gibi yazıları okurmuş... 

Ne yazık ki ne Türk klasikleri ne de Dünya klasikleri itibar görüyormuş. 

Bilimsel araştırma veya popüler bilim dediğimiz şeylerden konuşmuyorum bile.

O yüzden ben bu işten vazgeçiyorum, birkaç kitap daha ekleyeceğim, taşınana kadar bekler hiç istek gelmezse sahafa bırakırım. 













Güller kitabı Gül gibi bir insana gitti :)






















Fiyat da biçmiyorum, artık merak ediyorum ilgilenen çıkacak mı acaba diye. 

Hoşça kalın, 

sevgiler

2 yorum:

  1. Yerli yabancı elinde kaç klasik var ve ne kadar ücret istersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yazı daha paylaşıyorum, orada kalanlar ve ona benzerler olacaktır.
      diğerleri maalesef kitapçıya götürdüm, siz bakın beğenin, konuşuruz

      Sil