24 Mart 2013 Pazar

Kozmetikler

Merhaba,

Bugün siftah yaptım :) 

güzel olmanın en güçlü silahını sattım :)


Evet, şaşırmayın ve demirden de korkmayın, fitnes ve sağlıklı yaşam en güzel güzelliktir :)
170 tl civarında olan hepsini 70 tl'ye sattım.
Güle güle kullanılsın.
Koşu bandını n'apcam düşünmek bile istemiyorum, onun kargosu ödenmez ki! :)

Neyse biz ufaklara bakalım :)

Kozmetikler listesi: 

1. The Balm, Mary-Lou Manizer. 
8 Mart indiriminden bol bol yararlanıp herkes almıştır büyük ihtimal, ben tam fiyatına almıştım, 2 kere kullandım, ablama hediye edecektim, artık nasip değilmiş. 
Çekiliş için olanı ayrı duruyor, o yüzden ikisinin de görselini çektim: 


Normal fiyatı 35 tl, bende 15 tl. satıldı


2. Scott Barnes, Loose Powder, Diamond Dust
Daha önce bir kutusunu bitirmiştim, ışıltılı toz pudra, iyi de kapatıcılığa sahiptir ama ben vücuda sürüyordum veya akşam yemeğinde kollara ve dekolte bölgesine falan, rengi Diamont Dust, 9.5 gr. 
Bu ürünü 3 kere kullandım ve maalesef vedalaşmak zorundayım. 



Normal fiyatı 45-50 tl civarında, bende 15 tl. 


3. Shiseido The Make up Sheer Enhancer Base, SPF 15, Golden Bronze
Nasıl kullanılacağını anlayamadığım bir ürün :) 


Normalde 25-40 $ arasında, bende 15 tl. 


4. Missha, Perfect Cover BB cream, 23 numara, 20 ml
Pure Beauty'nin bitmesini bekliyordum, ürün 1 kere denendi ve beğenildi de :) 


Normalde 30 tl civarında bende 15 tl. 


5. Gabrini Top Allık, 304 numara, 
ürün açılmamış ve denenmemiş, hediye için bekliyordu :) 


Normalde 15 tl, bende 5 tl. 


6. Beyu, Catwalk Powder Blush, Allık, 65 numara, 
kalıcı olması ve doğal duruşu için çok sevildi, 1 ay kadar kullanıldı 



Normalde 50 tl civarında, bende 13 tl. 


7. Beyu, Sun Powder Bronz and Blush, 5 numara
güzel bir ürüne benziyor :) bu yaz kullanılması planlanıyordu, birkaç kere denendi, pudrası kalıcı ve kapatıcılığı güzel olan bir ürüne benziyor, koyu tonda olan kısmı biraz simli, hamaratlı ellerde far ve allık olarak veya konturleme için kullanılabilir, güle güle kullanılsın diyoruz



Normalde fiyatı 15-20 $, bende 12 tl.  satıldı


8. Golden Lady, pudra, 05 numara 
ürünün rengine bakmak üzere bir kere denendi 




Normalde 15 tl, bende 6 tl. 



9-10. Beyu, Star Eyeshadow, Üçlü Far seti, numara 96 ve 78. 
96 numara olan Hot Chocolade kahverengi tonlarda olup, özellikle açık tonu 2 ay kadar kullanıldı, o yüzden fiyatını daha da düşürdük;
78 numaralı Mauve Grey, çok hoş grimsi-mürdümsü renktedir ve sadece denendi. 


Normal fiyatları 35-40 tl civarında, bende üstteki 96 numara 10 tl, alttaki 78 numara 15 tl. 


11. Make Up Factory, tekli far, 38 numara Fairy Brown renginde,
rengine bakıldı



Normalde 15 $ civarında, bende 13 tl. 


12. Make up Factory, mat far, 29 numara, Smokey Plum tonu,
far çok güzel, beğenerek almıştım, birkaç kere denedim, resmi sayfadaki bilgiler için buraya,


Normalde 25 tl civarında, bende 10 tl. satıldı





***** Kargo alıcıya aittir. 
***** Daha ayrıntılı bilgi, swatch ve ek resimler istek üzerine sağlanabilir. 

Bilgi: inturkey35@gmail.com 

Veya yorumlarda belirtin lütfen



12 yorum:

  1. Beyular the balm aydınlatıcı satıldı mı ? Missha çooolk açık tenliler için uygunmudur? Hepsi için ne kadar istersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyular duruyor, the balm sepette, missha da sepette.

      Sil
    2. The balm ve Missha da yine satışta, müşteri parayı denkleştirememiş.

      Sil
    3. ben the balm ın mary-lou monizer ı istiyorum nasıl iletişime geçebiliriz?

      Sil
    4. ben the balm ın mary-lou monizer ı istiyorum nasıl iletişime geçebiliriz?

      Sil
  2. Elinizde mat far paletleri var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cameleon far paletim var,
      http://inturkey35.blogspot.com/2013/02/urun-yorumu-7-cameleon-makiyaj-paleti.html

      linkinden inceleyebilirsiniz.

      bir de Make up factory, 29 numara mat farı da var, tekli, Smokey Plum tonu
      ayrıntılı bilgi için buraya
      http://makeupfactory.de/index.php?id=mat-eye-shadow&L=1&ts=1364675681

      Sil
  3. Ürünler satılmadıysa bana makyajayenibaslayan@gmail.com dan ulaşabilir misiniz?

    http://makyajayenibaslayankiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. merhaba tatlım ben satılmadıysa Missha, Perfect Cover BB cream, almak ıstıyorum yanlız ben bugday tenlıyım olurmu bana bılmıyorum olursa lutfen ulas bana alıcıyım :D duygu_222_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Missha BB krem satın almak istiyorum. Nasıl ulaşabilirim size? Bana ulaşmak isterseniz mail adresim missalphesibia@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhabalar.. bende de bir kaç ürün var. ilgilenirsen zeynepcosmeticmarc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Naz :)
    Missha yı almak istiyorum.
    f.bilir419@gmail.com
    Kontak kuralım :))

    bu arada blogum; burdakozmetikkonusulur.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil