25 Mart 2013 Pazartesi

Ayakkabı

Merhaba kızlar

Ayakkabı satmak ne kadar etik bilemiyorum, sonuçta ikinci el

Ama atmaktansa birinin işini görsün diye paylaşmak istedim yine de.

Siyah olmayan ayakkabılar da var ama onları buraya koymayacagim, resimdeki ayakkabılar az giyilmis ve cok iyi durumda olanlar


Topuk boyunu gormeniz icin



Iki ayakkabi yenidir 




Inci 37 numara hiç giyilemedi, düğün için almıştım hava değişince elbise ve dolayısıyla ayakkabı da değişmişti.
Hakiki deridir, fiyatı 130 tl civarındaydı. 

Ve abiye saten ayakkabi yurt disindan almistim bir kere giydim,
markanın internet sayfası:
http://www.michaelantonio.com/



Su an telefondan yaziyorum
Ayrintili bilgi gelecek siz begenedurun

Kenneth Cole Reaction, original, bir kere akşam yemeğine giydim, üzerindekisi leke değil, ıslak mendille silince deri ıslandı ve öyle bir görünüm kazandı
markayı görmek için buraya


Mango deri ayakkabı, 37.5 veya avrupa standartına göre 38 numara, bana biraz büyük gelmişti, az giyildi


İnci, 37 numara, rugan deri ayakkabı, günlük kullanım için ideladir


El yapımı hakiki deri ayakkabı, yurt dışından alınmıştı, otantik ürünler satan bir marka, her bir ürünü tek tek üretilmekte, sadece sizde olacağından emin olabilirsiniz
değişik ayakkabı sevenlere, original fiyatı 350 tl idi.

*** Listedeki merak ettiğiniz ayakkabı varsa yorumlarda belirtin lütfen ***

*** Fiyatları konuşuruz ***

ayakkabı sayısı 3 rakamlıdır bende, çoğunu ihtiyacı olanlara dağıtmayı düşünüyorum, az giydiklerimi burada paylaştım, sizden yorum gelmezse bunları da dağıtırım.

İhtiyacı olanlar bana mail atsın, bir sürü spor ayakkabı ve babetim de var, işe yarasınlar en azından
inturkey35@gmail.com

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :) evet keşke, o zaman herhalde iyi satılırdı :)
      37 hem satın alırken dert hem satarken :) anladım

      Sil
    2. Keske daha once gorseymisim😔 ayagim 37

      Sil